Planering

Datum:2008-02-24 Tid:21:13:42

Lite gott inflytande har tjejerna på mig i alla fall för jag har faktiskt skärpt till mig med min planering. Har dessutom fått med HOney på min tankebana så förhoppningsvis så kommer den fortsatta planeringen att ske i samförstånd vilket borde betyda mindre missförstånd och planeringsmissar, det hoppas jag åtmindtonde. Sagt och gjort har jag nu skrivit veckans matlista och så här ser veckan ut i övrigt.

Måndag: Föreläsning mellan 10-15 med en lunchpaus. Där efter är det promenad med Honey, läsning inför tisdagens seminarie och även bokläsning. Sen är det min tv-kväll.
Tisdag: Seminarie mellan 10-12 sen ska jag skriva mitt rättsfallskoncentratet till mitt PM och träna Freepowerdance med tjejerna. Det är också time för Gossip Girl.
Onsdag: Tvättid mellan 7-10, kanske även en morgon promenad mellan maskinbyten. Sedan ska jag leta efter källor till min analys samt börja på denna. Jag ska också plugga inför torsdagens seminarie. Dagens träningsfokus är annars Afropowerdance.
Torsdag: Gym med tjejerna på morgonen, Seminarie mellan 10-12. Där efter är det analysen till PM:et som gäller.
Fredag: Antingen morgonpromenad/gym eller lunchpass. På skolfronten är det analysen och läsning som gäller.
Lördag: Städ-time samt dags att sätta fokus på bokläsning. Kvällen?
Söndag: Jag ska läsa igenom PM:et, rätta det sista och skicka in det. Sen är det läsning av böckerna som gäller. Träningen beror på tjejerna och hur jag har lyckats med att hålla planeringen. Självklart är det dags för att planera kommande veckas bestyr.

Under veckan ska jag hinna ringa till tandläkaren, förmodligen handla och hitta på något roligt. Det roliga får troligen vänta till helgen eftersom átt jag måste fokusera på mitt PM och verkligen ansträninga mig för att åstadkomma något bra där.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ju toppen ut det där ;) Hänger med på gymmet på morgonen på fredag om det passar dig bättre?! Skulle dock vara skoj att prova på latinojympan :D Lördag låter jätte bra för lite trevligheter, klämmer gärna in melodifestivalen om du/ni kan tänka er det? Annars kanske fredag? (Melodifestivalen nörd, jag vet!) Måste se ert vardagsrum också :D Ses imorgon på föreläsningen :D Många kramar

2008-02-24 @ 22:01:33
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Anonym

Hej gums! Din planering ser toppen ut! Ser fram emot vin- och melodifestivalkväll på lördag! :D Känns bra att vi kommit igång med träningen också. Kolla min nya omgjorde blogg, ville göra något annat än plugga, städa och tvätta idag så fixade lite med bloggen :) Skoj! Vi ses imorn på träningspasset! Puss & Kram

2008-02-25 @ 21:53:28
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback