Så här långt

Datum:2008-02-29 Tid:15:47:46
har allting flutit på ganska bra tycker jag. Har hunnit med att skriva en del, även om jag fortfarande är rätt osäker på vad och hur jag ska skriva. Det har även blivit handlat, tränat & lunchat med N. Det ska snart bli tvättning, sätta upp hylla och skriva klart (en förhoppning åtminstonde) och kaffet är nog snart klart. Tänkte nämligen hinna med en kopp innan tvättiden tar sin början. Tyvärr, lär vi får göra det i början på veckan med men å andra sidan så kanske kanske vi lär oss av våra misstag snart. Känns ändå rätt bra. Träningen var underbar! Den instruktören var så bra att jag vet inte vad, hon hade energi och glädje så det räckte till oss allihop och hon var ändå inte jobbigt glad och possitiv utan bara underbart bra. Känns bra med träningen under veckan, hade kunnat bli mer men har åtminstonde blivit 4 pass, varav 1 på gymmet och sen har det blivit 2 promenader så här långt. Känns okej på 5 dagar, tycker att det är en klar förbättrning från min sida. Ska bara lyckas hålla fast vid det med, men jag tycker att det går framåt. Nu ska jag ta lite kaffe med Honey, som förövrigt är jättesur vilket gör att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Brukar nämlligen vara jag som har patent på att vara sur och jag är aldrig sur länge, han däremot är mer elelr mindre aldrig sur men är det länge när det väl händer. Som idag. Jag klagar inte, är bara väldigt ovan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker vi har kommit igång riktigt bra med träningen, eller snarar hållt igång för nu har vi tränat regelbundet sedan en månad tillbaka, guldstjärna till oss. Är säker på att ditt pm blir bra då du kämpar på bra trots att det är första gången. Ha en trevlig kväll du också så ses vi imorgon, längtar redan efter pannacotta och naturgodis ;)

2008-02-29 @ 17:49:11
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Jag håller med Johanna starkt på denna punkten angånde träningen, vi har verkligen varit duktiga och hållit igång! Vi ska vara nöjda med oss själva och det vi presterat tycker jag :) Vi får fortsätta i detta tempot, så kommer vi vara redo för badsäsongen :P Ser fram emot imorn kväll! är glad att jag hittat såna fina vänner som er :) Puss och ha en trevlig kväll!

2008-02-29 @ 19:36:55
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback