Sol & Värme

Datum:2008-02-10 Tid:11:20:22
     


Drömmer mig bort till varmare väder, vita stränder och färgglada paraplydrinkar.
Vill så gärna åka iväg på semester. Känns som om det var evogheter sen jag var iväg på ngn, men det är ju inte sant. Men nu känns det som om jag bara brinner av öängtan, och så har jag noll kroner att åka för. Usch, det är verkligen en baksida med att plugga, pengarna ramlar inte precis in. Hoppas dock på att få jobba till sommaren och då spara ihop tillräckligt med pengar för att nästa år, eller till hösten eller ngt kunna åka på en resa. Är lite sugen på en shoppingresa till London, Paris eller Milano. Eller en sol och badresa till Rhodos, Turkiet eller Bulgarien. Får väl se vad det akn bli, önskar dock att jag kunde åka på en shopping och en solresa (som om det kommer hända). Ska erkänna att jag helst av allt vill åka på en solsemester till varmare breddgrader.
Ser det inte helt underbart ut? (Längtar, längtar, längtar).

     

Kommentarer
Postat av: sis

Ja ser framimot Italien om 6 veckor ;)

2008-02-10 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback