Söndag

Datum:2008-02-17 Tid:15:38:47

Önskar att dagarna hade fler timmar och att jag kunde utnyttja dem bättre.
Har fortfarande inte läst ut boken och sista tiden har jag börjar skumläsa och slutat makera bara för att ta mig igenom den och kunna fortsätta med resten. Vet att jag ändå måste läsa om den sen för att jag inte fattar helt, men funderar nu allvarligt på att låta den vara och gå över på nästa och sen om ett tag börja om från början med den istället. Får se vad det kan bli. Usch, känner mig inte alls på topp. Tror att jag behöver träna mer och dricka mer kaffe & vatten och sen bara plugga och inget annat (förutom bloggen då kanske). Nej, det känns som om jag inte alls hinner med allt jag borde. Hade ju tänkt städa i helgen men det får bli under veckan istället, tänkte städa innan jag åker hem till helgen så är det ok när vi kommer tillbaka igen. Ska nämligen hem och fira syrran och farmor som har fyllt år och som fyller år. Det påminnder mig om att jag måste fixa syrrans present också. Tja, ska föröska hinna med att göra en planering för veckan med, men nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för N och jag ska på handboll ikväll, Lindesberg spelar och vi har en klasskompis som spelar där så vi ska kolla. Hoppas hinna med lite kaffe mellan varven med, kankse har ork att läsa ngt mer när jag kommer hem.

Vad gör ni en söndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-02-17 @ 15:59:35
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback