Storstädning

Datum:2008-02-27 Tid:12:36:20
image66

Känns som om jag behöver storstäda och rensa i mitt huvud. Dagen började okej, om man bortser från att vi inte kom upp i tid för att tvätta och alltså fortfarande inte har gjort det, fick bli på fredag ist. Sen tyckte jag dock att det flöt på en stund med plugget, men det avtog snabbt. Måste tydligen till biblioteket en sväng för att leta upp böcker, tidningar, prpopsitioner och förarbeten. Hade hoppats på att slippa men tyvärr så finns det ingenstans på nätet. Tror dock att jag väntar tills i eftermiddag ock åker dit före träningen så slipper jag åka en massa extra. Billigare så. ska ta och börja med att gå igenom det jag hittade i böckerna här hemma och om inte annat kan jag ju rätta rättsfallskoncentratet som jag skrev igår. Ska fixa lunch först, något så avancerat som stekt falukorv och makaroner. Det är ju i alla fall billigt, jag får se det så. Ångrar att jag inte släpade upp N imorses så vi hann med tvätten för annars hade jag kunnat hänga på tjejerna till gymmet, men inte det heller lyckades jag med. Funderar på en promenad efter lunchen för att få lite energi och luft, känns precis som om luften gått ur mig fullständigt och jag är mest trött nu. Känns så där faktiskt. Men lite glad är jag, för jag beställde böcker från Adlibris igår. Blev dock jättemånga och dyrt, men det var billiga böcker så jag fick ju som sagt åtminstonde många. Dessutom räknade jag ju ut att jag skulle ha råd med dem innan jag beställde, så det känns bra ändå. Inte för att jag kommer kunna göra annat än att titta på dem, men jag har dem åtminstonde. Nu är jag hungrig så det är väl bäst att jag fixar lite mat och tar min promenad kanske, så kan jag fortsätta pluggandet innan träningen och hämta resten av infon, så så sätt kan jag komma igång seriöst imorn. Nackdelen är att jag kommer att vara tvungen att sitta i skolan med alla böckerna som inte går att låna, det ser jag så inte framemot. Menmen, dags att ta tag i saker och ting igen.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

fint:)

2008-02-27 @ 12:44:31
URL: http://JONNAat.blogg.se

Postat av: Josiee

tack:) hoppas du hade en skön dag du med!

2008-02-27 @ 23:03:59
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback