Träning

Datum:2008-02-18 Tid:11:21:19
Dagen började bra med att jag och Johanna gymmade i en timma. Sen var jag och handlade på vägen hem. Tyvärr blockerade en lastbil tunneln mi8tt i stan så det blev till att snurra runt lite där inne tills jag hittade ut och tillbaka på vägen hem. Nu ahr jag duschat, ätit och lyckats spilla kokhett vatten över mina fingrar, men trots morgonens bravader så lever jag och mår rätt okej. Känner mig ganska pigg och uppåt ändå. Ska snart börja plugga, det är nämligen vad dagen ska ägnas åt och kvällen kommer väl att fördrivas framför tv:n men, med viss begränsning trots allt. Ska fixa lite lunch med, men det dröjer en stund. Ska följa med N på hans dagliga promenad med, även om jag har tränat så skadar det inte med lite luft med. Dags att ta tag i pluggandet nu och inte fly undan här inte, även om jag tyvärr har blivit bra på det.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Nu är jag tillbaka igen, känns som är tillbaka till verkligheten. Jag och Antonia har haft en superduperbra helg! Lovar att du och J kommer få höra mer om den i detalj än vad som framkommer i min blogg, hehe. Hoppas du haft en trevlig helg! Vi ses imorn på träningspasset :) Puss & Kram

2008-02-18 @ 19:58:03
Postat av: Alexandra

Hehe var så virrig att jag glömde skriva vem det var från. Men antar du förstod ändå ;)

2008-02-18 @ 19:58:54
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback