Uppe bland molnen

Datum:2008-02-16 Tid:19:22:33
Japp, just nu drömmer jag om både det ena och det andra. En bloggdesign vore superkul, fattar inte att ngn vill gå in på den så som dens er ut nu. (Tack för att ni gör det ändå!) Sen skulle jag vilja ha råd att köpa nya kläder & skor, men som sagt vill jag bli smal först så det får väl vänta tills dess och väl där kanske jag har hunnit träna mig ner till gamla sizen igen?! (hoppashoppashoppas) Annars så vill jag förlova mig, skaffa ny lägenhet och gärna ett husdjur. (Snälla Honey, vore det inte kul med en hund? En liten en?) Skor kan jag köpa, om jag hade haft pengar, lägenhet är för att jag vill bo närmre vännerna, skolan & gymmet & samtidigt skulle vi spara så mycket tid på att slippa åka. En hund är en dröm jag haft sen familjens dog, men å andra sidan så tycker inte Honey om hundar så därför vet jag att det är orealistiskt och smal, ja jag har ju varit mindre så om träningen hålls vid liv och jag skärper till mig lite mer med vad jag äter så är det väl inte omöjligt även om det förmodligen kommer ta tid att nå dit jag vill. Hade väl önskat att det skulle gå snabbt som bara den och att jag vips bara hade det ena och det andra. Menmen, livet är som det är och det är väl meningen att man ska kämpa lite för att få det man vill ha. Att vi förlovar oss är inte heller otroligt men det är upp till Honey att avgöra nu ;) (Du vet vad jag menar). Bloggdesign är väl förmodlighen enbart möjligt om jag kan hitta ngn som vill eller om jag lyckas vinna en av alla tävlingar jag är med i, har dock inte hänt än. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så jag väntar och ser.

Kommentarer
Postat av: patricia >Svar

haha visst skulle vi kunna fixa en design till dig. Har några som står på tur nu så at säga. Men vad gillar du för färger? Vill du ha bil/bilder med? ska det vara blommor eller lite häftigare
motiv? :)

2008-02-16 @ 19:29:27
URL: http://tinie.blogg.se

Postat av: Johanna

Här har det också ätits pizza nu. Funderade först på sallad, men var så sugen på något varmt :P Ha så kul på handbollen imorgon så ses vi på måndag morgon, i receptionen?! Många kramar :D

2008-02-16 @ 21:59:57
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: patricia

om du är sugen på en ny header så titta på mina senaste utlottnignar :)

2008-02-16 @ 22:16:59
URL: http://tinie.blogg.se

Postat av: patricia

Jag gör designer då och då och lottar ut, Håll koll! Och om jag får ledig tid över någon dag kan jag klura på en design till dig :)

2008-02-17 @ 14:08:34
URL: http://tinie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback