Vänner

Datum:2008-02-12 Tid:21:56:06
Ni är bara för underbart snälla, sitter och ler på grund av er.
Tack, ni peppade upp mig och, tro det elelr ej men innan träningen tog jag tag i pluggandet och har bara lite kvar inför imorn. Blev som en liten kick efter allt gnäll, och det blev ännu bättre när jag trött och avslappnad kom hem efter träningen och såg era fina kommentarer. Därför och för att ni är bäst, tillägnas ni detta inlägg. Tror att jag ska utarbeta ett nytt system för det här med planering ihop med Johanna och Alexandra och sen kanske vi alla planeringsfreak kan leva i en bättre värld! (förmodligen inte, men det var bara en tanke). Blev glad av att träna ihop med vännerna, det är så mycket roligare att träna med sina kompisar, det är verkligen det. Alla som känner mig väl skrattar förmodligen ganska mycket av att läsa att jag tycker det är roligt att träna, men det är sant, jag gör det.

Kanske blir det lite roligare för att jag har ett mål, jag ska komma i alla kläder i min gadrob. Det betyder visserligen att delar av dne kommer att kasseras som förstort, MEN jag kommer å andra sidan kunna använda mer än 1/3 av min gadrob, det är possitivt. Vet dock att när jag väl lyckats kommer jag bara ha en enorm längtan efter en ny gadrob, tyvrr lär inte min ekonomi tillåta detta, men hoppas kan man ju alltid. Eftersom vännerna delar min passion för kläder, skor och väskor så vet ni vad jag pratar om (och förstår lyckan). Nu ska jag kolla igenom det sista inför imorn och sen slita Honey från datan och med till sängen. Ska jag upp vid 5.45 även imorn så lär jag behöva sova, det betyder alltså att han med behöver sova (om han ska orka plugga hela dagen och skriva ett underbart bra PM så lär han behöva sin sömn). Nattinatti allihop, sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback