Vart tog tiden vägen?

Datum:2008-02-12 Tid:16:15:14

Det är faktiskt en bra fråga, en ännu bättre är vad har jag gjort idag?
Tyvärr är svaret sorgligt nog inte specieltl mycket.
Gick upp vid 5.45, så man kan ju tycka att jag skulle hunnit med mängder av saker, men icke sa nicke.
Var på seminarie mellan 8-10, sen skulle jag gjort ngt vettigt men hamnade i Alexandras fotölj med en kopp kaffe.
Underbart gott och trevligt, och där satt jag i sådär 1,5 timma. Sen åkte Honey och jag och handlade lite mjölk på vägen hem. Han fixade lunch, jag pratade med mamma, vi åt och kollade på tv. Sen började skidskyttet, och självklart satt vi och kollade på mixsstafetten. Sen satte jag mig här, kollade på klockan och insåg att jag ska iväg och träna om mindre än två timmar. Hur fasen har jag kunnat göra ingenting en hel dag igen? Jag fattar det inte. Varför kan jag inte vara så duktig och ambitiös som alla andra? Vad har hänt med mig egentligen? Vet inte ens om jag vill veta svaret, men det känns inte bra iaf. Måste verkligen lära mig att vara mer strukturerad och diciplnerad så som jag var förut. Ja, det kanske är en lösning. Ska bättra mig, jag ska, jag ska, jag ska, jag ska.

Ska fixa en kopp the och plugga en stund nu, det är väl det minsta jag kan göra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket, den looken har jag gärna :P Så skönt att det inte bara jag som är oeffektiv idag. Jag måste också komma tillbaka till mitt gamla diciplinerade jag. Jag må ha mvg i planering, men att följa planeringaran har jag knappt g i om man säger så. Vi måste komma på nåogt trix tycker jag. Ses snart, känner mig otroligt laddad inför dansen måste jag säga. Många kramar :D

2008-02-12 @ 16:23:00
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Jessica Schön

Tävla om en fuktcreme värde 363;- i min blogg! :)

http://salongjessica.blogg.se

2008-02-12 @ 16:51:19
URL: http://salongjessica.blogg.se

Postat av: Syrran

ja e stolt över dej, du kan alltid trösta dej med att ja e 10.000 gånger mer odiciplinerad.
ja får veckorna att flyga fram utan att göra ett dugg mkt :P

2008-02-12 @ 17:29:06
Postat av: Alexandra

Alla har vi våra svackor, jag hade precis som du dålig själdiciplin idag och hade inte motivation nog till att plugga. Men snart kommer den tillbaka :) Du är så duktig så! Ses imorn! Puss o kram

2008-02-12 @ 20:16:39
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback