Feeling great

Datum:2008-01-22 Tid:21:09:53
Känslan som jag har i kroppen nu är frid & lycka, trötthet och samtidigt energi. Det är känslan av fysisk ansträngning, måste erkänna att det känns superbra =) Visst ömmar det lite här och där, det känns ju att jag har rört på mig men det är samtidigt en avslappande och skönt känsla. Det var ett underbart roligt pass som inte bara var bra för kroppen utan även själen, det är faktiskt sant. Det var som ren terapi, som Johanna uttryckte det! En bra sammanfattning av det hela faktiskt.

I övrigt så har dagen bjudit på en promenad före frukost tillsammans med Honey, väldigt skönt det med faktiskt. Har läst en del och varit på introduktion till nya kursen, det kommer att bli svårt och utmanande men förhoppningsvis även intressant och roligt. Därefter var jag hos Alexandra och fick the, mat och fika innan träningen! Helt underbart gott alltihop och väldigt trevligt. Det var en perfekt dag som avslutats med en varm och skön dusch, pyjamas och det här inlägget. Ska även bli en kopp the och liten koll i papprena till nya kursen. Tror att jag ska göra en liten planering inför morgondagens bestyr också, vore skönt att vakan och veta vad jag ska göra under dagen.

Känner mig väldigt shoppingsugen och hoppas på att det kan bli någon liten snabbtitt i en affär eller två under veckan, skulle kännas bra att hitta en kalender och lite the. Hoppas också att klädkatalogerna som jag beställde idag ska komma under veckan eller i alla fall i början på nästa, vill se ut coh planera vad jag ska köpa när det blir dags för det.

Ska nog ta den där the koppen nu och lite planering innan jag ska ägna mig lite åt att bara mysa i soffan med min lilla älskling. Sen blir det skönt att få krypa ner i sängen. Som avslutning vill jag bara säga att det känns så himla bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å, vad skönt att det är på topp även för dig :D Ser fram emot tränigen imorgon å alla framöver. Bio blir det å en massa popcorn, men först inflyttningsfest på fredag :D Ses imorgon eftermiddag/kväll :D

2008-01-22 @ 23:30:30
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback