Inga böcker

Datum:2008-01-23 Tid:12:28:18
Hur ska man plugga när man inte har fått ngra böcker att läsa? Är en fråga som jag har funderat mkt på under dagen. Skulle verkligen vara duktig idag och plugga och planera och ha mig. Tyvärr har vi inte fått någon post idag, vilket betyder inga avier heller vilket i sin ur betyder att det inte går att hämta några böcker och börja läsa. Så hur jag ska plugga är förtillfället ett litet problem för mig. Har lite funderingar på att göra massa annats så jag kan plugga när böckerna väl komemr sen, men har inte riktigt bestämt mig än. Är rätt frustrerande. Speceillt när har har två så orehört duktiga vänner som jag vet sitter och sliter häcken av sig med pluggandet, oavsett om de är trötta eller inte. Känns ännu värre. Fast jag har läst lite, det har jag och jag har också städat skrivbordet och gjprt vissa omplaceringar som jag är väldigt nöjd med. Ska nog laga lite mat snart med, och sen vet jag inte. Städa kankse, eller planera lite inför kommande dagars skolarbete. Kanske kan fundera över det när jag lagar mat. Köttfärssås och spaghetti blir det, även om det var exakt vad jag fick hos Alexandra igår så får det bli det idag med... Det är så matlistan ser ut faktiskt (och ja, jag har en nedskriven och uppsatt på kylskåpet).  ne, nu börjar jag bli hungrig så jag ska väl laga lite mat. Då gör jag ju åtminstonde nåonting vettigt en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Orkar å orkar...det går trögt. Å just nu sitter jag bara å kollar igenom alla anteckningar från rättskälleläran. Känner mig lite halvdan i kroppen sedan igår, inte van med så mycket träning på så kort tid längre. Men man vänjer väl sig :P

2008-01-23 @ 12:32:15
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: sanna

Ha en fin dag

2008-01-23 @ 12:50:20
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Postat av: Johanna

Jo, kroppen vänjer sig förvånandsvärt snabbt, iaf om vi fortsätter i samma takt som hittills. Ses 18, utanför omklädningsrummen kanske?

2008-01-23 @ 14:10:54
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback