Jag är tillbaka

Datum:2008-01-16 Tid:20:30:04
Eller lite i alla fall, har börjat plugga igen
Lite, men det är en början och skillnad mot för några timmar sen
Vet inte vad som har hänt, men det spelar nog ingen roll heller
Är bara glad för att jag känenr igen mig själv lite.

Imorn är det tydligen tentafest, något som jag sjävlklart missat....
Men vem vet, kanske ska gå på den med?
Hmm, troligen inte för efter 4 timmar i en bunker så brukar jag vara helt slut.
Det är rejält brutalt alltså, att sitta och skriva och orka tänka så länge
Brukar resultera i fingerkramp och huvudvärk.

För tillfället njuter jag av en liten paus i mitt pluggande ihop med sambon
Han käkar glass,  jag dricker kaffe
Hmm, nice fördelning...
Ser fram emot en uppgradering av headen här snart, har blivit lovad hjälp med att fixa till den =)
Ser även fram mot på fredag, Alexandra förfester brukar vara kul och jag har melonlikör kvar så jag kan nog få lika kul som senast =P
Hmm, oja jag längtar till fredag, det gör jag.

Nej, ingen rast och ingen vila, dags att återgå till plugget.
Har ju vilat så mkt det sista att jag får skylla mig själv för att jag sitter sista kvällen och ska plugga in allt.
Så mkt enklare det hade varit om jag hade tänkt på det från början.
Så typiskt mig så....
Menmen, jag ska återgå till att planera allt i minsta detalj igen, jag ska det lovar jag.
Men nu är det bäst att ta sig i kragen.

Hade bäst och skratta mkt, det är bra för alla.
Puss & Kram
J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo det är tentafest imorgon, men inte i Tybblelokalen utan på studentgatan :P Tänkte dit å kolla läget iaf, annars blir det rätt lugnt eftersom jag skall på utbildning flr jobbet på rätt tidigt på fredag. Tycker att du å Niklas skall följe med också. Kan ju alltid byta om här hos oss eller komma senare. Två partydagar på raken kan vi behöva ;) Ses imorgon. Å så bra att du börjar hitta motivationen igen, min är dock fortfarande gömnd i någon gamal bok någonstans eller något sådant :P Många kramar :D

2008-01-16 @ 22:55:06
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Ser fram emot morgondagen! Lovar att bjuda på en kalasbra förfest med en massa tokigheter och skratt! :D Vill önska dig ett stort lycka till på tentan som du har om ganska prick 2 timmar! Ses imorn gumman! Puss & Kram

2008-01-17 @ 12:10:34
URL: http://alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback