Måndag

Datum:2008-01-28 Tid:10:51:31

Har egentligen aldrig gillat måndagmorgon, det är så tråkigt när helgen är över och alltid segt att komma igång med veckans aktiviteter. Men idag gick jag i alla fall upp tidigt, klockan 7 var jag uppe och fixade lite thé, satt lite här och grejade för att vakna till innan jag skrev klart mitt rättsfallskoncentrat. Nu har jag ätit frukost med, kollat lite på tv och läst igenom dagens text inför föreläsningen i eftermiddag. Snart ska jag läsa lite avtalsrätt, när honey har läst klart sitt kapitel är boken min igen, om jag lovar att skynda mig läsa ut den. Är inte alltid lätt att dela böcker, men det går och det är ju mkt billigare så det får gå bra. Känns rätt bra nu i alla fall, är skönt att ha skrivit klart första uppgiften men känns nog bättre imorn eftermiddag när första seminariet och så är över. För att vara måndag har jag ändå en rätt skön känsla i kroppen nu, hoppas på att det här blir en bra och effektiv dag för min del. Har planer på att läsa mycket, gå på föreläsningen, gå en promenad eller cykla beroende på om jag får sällskap eller inte och sen kolla igenom rättsfallskoncentratet en sista gång. Idag är också dagen då jag ska köpa mitt allra första gymkort, ja så är det! Kollade i schemat och såg att det kommer funka bra att träna lunchpasset på fredagar med, och det känns super för då har jag 3 rätt intensiva pass i veckan och sen kan jag fylla ut med gym, promenader och cykel efetr bästa förmåga. Det akn nog bli fason på mig med om jag har tur ;) Är nog en riktigt bra måndag, känner mig glad och pigg, till och med utvilad trots att jag låg vaken länge och pratade med älsklingen i natt. Kansek kan bli en bra vecka trots allt. Kan ju hoppas och göra allt för att lyckas. Nu har jag tillgång till boken igen, så nu är det dags att läsa. Kankse återkommer med ett inlägg ikväll om jag orkar och har tid. Hade bra så länge =)

image7
Känner mig lika nöjd som katten ser ut att vara, söt eller vad?! Så liknar den min katt med <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Hoppas du haft en trevlig helg :) Min helg har varit toppenbra! :D :D Ser fram emot freepowerdance-passet imorn också, ska bli roligt. Vi har ju lite grejer att planera också, som biokväll och tekväll, skoj skoj! Vi ses imorn! Pusss

2008-01-28 @ 20:18:42
URL: http://alexandravickan.blogg.se

Postat av: Johanna

Å du gumman, vet du vad jag kom på? Måste boka in någon dag då du kommer över till oss å får hjälp med bloggen, eller vad säger du? Ses imorgon. NU ska jag sova, inte SEN utan NU, är så dålig på att lägga mig i tid. Kram kram :D

2008-01-28 @ 22:46:13
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: sis

Ganska likt våran lilla tiger här hemma ;)

2008-01-29 @ 20:53:30
Postat av: Johanna

Har bokat biljetter nu, kl.21.00 på fredag. Hämtas ut senast 30 minuter innan :P

2008-01-30 @ 11:55:48
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback