Promenad

Datum:2008-01-21 Tid:19:47:19
Idag skulle jag ha tränat med Alexandra och Johanna, tyvärr ville inte min rygg vara med så det fick bli till att stanna hemma istället. Det betyder också att jag sov mycket längre än vad jag borde ha gjort, samt att jag inte alls har gjort så mycket som jag tänkt mig idag. Det blev i alla fall handlat lite mat så vi klarar oss i veckan och så var Alexandra här en stund och åt med oss och sen fikade vi innan vi körde hem henne och åkte till ett spår i närheten av henens lägenhet för att gå en promenad. Lite mörkt och läskigt men eljusspåret var ändå fint och relativt upplyst (bara jag som är löjlig) och det var väldigt skönt emd en promenad.
Hämtade lite böcker också som kommit, så nu har vi tre till nya kursen. Tyvärr är dom supertjocka så det blir väl förmodligen en större utmaning att ta sig igenom dem, men det ska väl gå det med.

Imorn är det powerwalk på morgonen som gäller, förhoppningsvis lite läsning och sedan lunch före introduktionen för nästa kurs och den nya terminen =) Efter det ska jag till Alexandra och äta, plugga och umgås innan vi ska gå på ett träningspass med Johanna, ser jag fram emot =)

På onsdag är det ännu ett träningspass inplanerat, ännu en promenad och lite läsning har jag tänkt mig. Får väl se vad som mer kan hinnas med.
På torsdag har vi en föreläsning, det ska bli en promenad och lite läsning då med tror jag, får väl se hur långt jag kan ta mig i min bok och vad som sägs imorn om vad jag behöver läsa.
På fredag är det inflyttningsfest hos Johanna & Alex som gäller, men i övrigt promenad, plugg och kanske en tur in till stan, vi får se.
Helgen i övrigt är inte planerad än, men jag har ett förslag så vi får se om det går igenom. Ska i alla fall försöka skaffa lite mer blommor till lägenheten och en ny kalender. Annars så är det inte helt klart vad som står på schemat. Förmodligen en hel del städning och tvätt, men det är väl inget ovanligt.

Nu är det nog dags för lite thé, några kapitel till i boken och sedan en slökväll framför tv:n, känns som om det behövs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt med din rygg gumman, hoppas du inte har allt för ont fortfarande. Men du joninar alltså oss på Freepowerdance imrorgon?! Kul, jag längtar så. Ses imorgon på introduktionen :D

2008-01-21 @ 20:00:12
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Nej man behöver/kan inte anmäla sig, bara vara där lite innan så att man är säker på att man får plats. Å, köpte te idag förresten, fick ett stämplekort som ger gratis te efter 10stämplar, perfekt :D Funderar förresetn på att ha en liten te kväll någon söndag eller liknande, kanske om två veckor? Kan baka något gott å nyttigt bröd å mysa, du jag å alexandra? Många kramar

2008-01-21 @ 20:09:19
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Tack för idag! :) God mat som alltid ;) Hoppas ryggen känns bättre nu! Men ring mig imorn när du slutat, och har du inte pengar på mobilen är det bara att du kommer. Jag ska ändå bara vara hemma så :) Ses imorn! Pusss

2008-01-21 @ 21:27:49
URL: http://alexandravickan.blogg.se

Postat av: Elin

Jisses vad du har kommit igång, träningar och promenade varje dag! Jättebra Johanna! Åh, saknar dig! Jag pratade med Sara innan idag över internet, hon verkade trivas jättebra, fast hon saknade ju oss såklart!:) PUSS

2008-01-21 @ 22:15:46
URL: http://www.elinochanna.blogg.se

Postat av: Johanna

Låter väldigt tervligt med middag å bio :D Lördag skulle dessutom passa perfekt då vi vår kompis Björn åker hem på eftermiddagen den dagen. Men hade du tänkt att vi skulle ut å äta eller? Hmm, tänker ekonomiskt då det är så mycket utgifter denna månad¨. Men mycket trevligt förslag, vi är definitiv på :D Ses imorgon å hoppas på det bästa med din rygg :)

2008-01-21 @ 22:36:39
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback