Resfeber

Datum:2008-01-20 Tid:18:15:45
Känner ett sånt sug efter att resa någonstans. MEN någonstans innebär inte att det saknas krav.
Det ska vara varmt och soligt, det ska finnsa pool och vara nära till havet, det ska vara billigt och vackert och det ska helst ha varit igår. Längtar efter att åka utomlands så att jag kan dö, det var ju evigheter sen sist, och tro inte att det räknas att jag var på två resor för två årsen. För det borde ändå blivit en förra året med och definitivt en till sommaren, men vem har råd med det? Tyvärr till min stora besvikelse så har inte jag det. Men tro mig, jag har inte slutat drömma eller hoppas för det. Ärligt, låter det inte skönt att tillbringa en vecka i solen och vattnet och bara njuta? Ta en promenad då och då, dricka en drink eller två och äta goda middagar på nya restauranter varje kväll! Kan nästan se det framför mig. Såg bilder från Grekland för några dagar sen och det minskade inte suget alls, för vem kan motstå bilder som de här egentligen?!

image1  image3

Suck, det ser ju så underbart ut så att det inte är sant. Men jag får fortsätta drömma ett tag till och under tiden kan jag passa på att träna så att jag sr bra ut i bikina och shoppa en helt perfekt resegadrob =) Det låter faktiskt väldigt roligt. Det ska bli mitt projekt, tillsammans med alla andra som jag har skaffat mig. Fast nu är det nog dags för lite kaffe och Civilrätt med Agell & Malmström tror jag, det är ju et nytt år med nya löften och en ny kurs på gång så det är bäst att börja direkt och komma förberedd till introduktionen på tisdag. 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

en resa skulle ju inte sitta fel, låter de gött me 9 dar i itelien v.13 lr 4 dar i frankrike v.17?? ja lovar ja ska njuta av solen åt dej me:P dock blirde lite svårt att bada i alperna får la rulla mej i snön ;)
haha

2008-01-20 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback