Tillbaka i verkligheten

Datum:2008-01-15 Tid:19:25:18
Japp, jag är hemma i Örebro igen
Skönt att vara hemma i Ulricehamn ett tag, träffa lite kompisar, familj och så
men ärligt, det är skönt att komma tillbaka hem hit också, att ha sitt eget.

Jobbar på att hålla mina nyårslöften, inga chips än iaf! =)
Motionen går det sisådär med, skyller på den snart kommande tentan.
För efter den så är det dags, då börjar hårdträningen på allvar.
Operation: Beach 2008 inleds på fullt allvar!

Försöker motivera mig till att plugga, men idag är nog inte min dag helt enkelt, för det går inte alls.
Ska göra ett seriöst försök till efter det här, sen ger jag upp för dagen.
Är ju trotsallt en ny imorn.
Vill få tillbaka det där jag hade på gymnasiet, vet inte vad det var men det var bra för att motivera sig och få bra betyg och gjorde underverk för vikten!

Föresten har jag klippt av mig håret och färgat det mörkt igen.
Hatar klippningen men älskar färgen, kanske kan man inte få allt?!
Blir säkert van och nöjd sen, just nu är jag mest upprörd efetrsom det inte alls var vad jag hade planerat.
Men det är ju sällan att det blir så längre, vad hände med det föresten?
Som ni märker så har jag tappat gnistan lite för tillfället, tror det är vädret och årstiden.
Mörkt hela tiden, och ingen snö heller. Nu är det ju åtminstonde torrt igen och lite kallare, stundtals.

Ne, lite plugg, lite träning och en kopp kaffe kankse skulle göra underverk.
Förhoppningsvis i alla fall, ska ta och testa detta.

Hoppas att ni har det bättre än mig, är är lite mer positiva.
Det kommer, jag lovar.
Hade gött!

Puss & Kram
J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, en skit dag det är var det har varit idag :/ Men det löser sig förr eller senare med alltihopa ibland känns det bara så långt borta. Men på fredag blir det utgång :D Alex kan helt klart hjälpa sig med headern till din blogg. Kanske kan se ut lite bilder du vill ha å sedan fixa det hemma hos oss där photoshop finns? Ses på torsdag å lycka till med et fortsatta pluggandet å med att hitta motivationen :D Många kramar
ps. Jo vi tänkte äta i skolan innan,ska vi ses? När, var?

2008-01-15 @ 19:53:52
URL: http://j0hanna.blogspot.,com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback