Total brist på motivation

Datum:2008-01-16 Tid:15:43:57
Har verkligen ingen motivation till någonting alls just nu
orkar bara inte plugga, känns inte alls kul.
Inget hjälper liksom, finns inget som får mig att ta mig i kragen och börja kämpa igen.
Är bara helt slut, kan inte tänka eller fokusera.
Känner mig så otroligt rastlös bara, vet samtidigt inte vad jag vill göra.
Usch, jäkla moment 22.

Skulle vara duktig och plugga idag och verkligen kämpa för att klara tentan.
Inget har dock blivit gjort och om jag skulle ha lärt mig tillräckligt för att ens klara tentan så kommer jag bli förvånad. Känns nämligen inte alls som att jag har lärt mig någonting, verkligen inget.
Alla andra som säher att dom inte har pluggat eller lärt sig något kan ändå mer än mig när vi pratar om  det så det känns verkligen inte alls bra. Usch, ne får väl gå dit imorn och se om jag kan svara på några frågor, annars så får det väl bli till att blanka och sen göra omtentan helt enkelt.

Det är inget som är kul nu, inget alls.
Vill bara att den här kursen ska bli klar så att jag kan få lite ledigt, lite tid att hitta tillbaka till motivationen.
Känns som om jag behöver ha tid att göra lite vad jag själv vill, ta det lugnt, städa och fixa lite.
Måste verkligen tvätta med, lyckas alltid samlas en massa tvätt tycker jag.
När man väl tvättat så är det snart fullt igen ju, inget kul alls.
Menmen, har en snart så då får det bli till att tvätta lite kläder och annat nödvändigt.
Resten får bli till helgen.

I övrigt är jag mest sur på mig själv för att jag inte lyckas göra det jag lovat, följa min planer och ta tag i pluggandet.
Det är verkligen bara det som snurrar runt runt runt i huvudet på mig just nu.
Kanske är därför som jag inte kan koncentrera mig heller, för att jag inte kan släppa det och bara göra vad jag ska istället för att tänka på allt som jag borde göra. 

Ne, är väl bäst att jag samlar ihop lite tvätt och gör åtminstonde det.
Kanske ska träna lite med och se om det går att hitta en gnutta motivation för att kolla lite inför imorn. 

Hade bäst och lev lugnt. 
Puss & Kram
Jsan 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sådär, första inlägget publicerat och klart :D Skoj! Du har fått en liten enloge på min färsta blogg, det var ju ändå du som fick mig att skaffa blogg :P Hoppas din motivation kommer tillbaka! Ses på fredag! Puss & Kram

2008-01-16 @ 16:08:17
URL: http://alexandravickan.blogg.se

Postat av: Johanna

Nej den där motivationen är totalt bortblåst även för mig, vet inte vad jag vill å vad jag än gör så känns allt bara så fel just nu :/ Lever för utgång på fredag just nu känns det som. Ses vid studentcentrum imorgon. Många kramar :D

2008-01-16 @ 18:24:12
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback