Träningsvärk och ont i halsen

Datum:2008-01-31 Tid:10:33:46
Vaknade med halsont imorses. Det sög verkligen.
Jag och Alexandra hade bestämt att vi skulle gymma, men det blev till att ställa in och sova lite längre istället.
Kändes inte alls kul men vågaer inte riskera att bli sjuk eller så, bättre att ta det lugnt idag och se hur det känns imorn. Så så fick det bli. Sen dess har jag ätit frukost samtidigt som jag kollade på ett Sex and the city - avsnitt, väldigt bra. Vet att jag har sagt att jag bara ska kolla på dem när jag cyklar, men det är så tyst här, fanns inget på tv:n och för att slippa känns mig ensam så fick det bli ett avsnitt i alla fall, är ju så många av dom så jag kommer aldrig hinna kolla på alla i den här takten, tränar ju så mkt annat att det sällan blir cykeln längre. Så nu sitter jag här igen, ska betala lite räkningar sen, ringa och fixa mlite grejer hos ÖBO, ändra tvättiden imorn så jag förhoppningsvis kan träna med Johanna istället och sen är det dags att städa, diska och läsa en massa. Har två böcker att läsa ut och om inte idag så i alla fall imorn eller på Lördag. Ska inte säga säkert men jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt nu. Imorn vankas bio med tjejerna, latinogympa och så kommer Honey hem igen... Hoppas att han har det bra nu och att dom har kul. Han är nämligen och hälsar på sina gamla klasskompisar. Är rätt säker på att dagen kommer erbjuda en lång coh skön skidåkningstur, så dom kommer väl att vara lagom trötta ikväll. Själv känner jag mig rätt mörbultad efter de två träningspassen under veckan. Ryggen mår dock bättre än förra veckan så det kanske ändå betyder att det kommer bli bättre och bättre och mindre träningsvärk alltefetrsom den vänjer sig vid träningen. Hoppas det i alla fall. Idag är Alexandra i skolan, inte än emn hons ka dit och Johanna är i Stockholm så jag får roa mig själv helt enkelt, men imorn så får jag träffa dom igen! Är så trevligt så. Nu ska jag ta tag i alla måsten som dagen har och sen får jag väl återkomma med en uppdatering kanske. Nu kom posten med, undra om det var något kul?! Får gå och kolla. Ha en trevlig dag i solkskenet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback