Träningsvärk

Datum:2008-01-24 Tid:18:08:11

Det var knappt så att jag kom upp imorse men det gick!
Uppenbarligen var det inte igår jag tränade (tro mig jag är smärtsamt medveten om det).
Trodde nog att jag hade lite minder muskeler än vad det visat sig, om man kan få så här ont så borde det finnas ett antal ;) Hade kanske uppskattat dem mer om de inte gjorde så ont dock. Menmen, vill man vara fin får man lida pin! Anledningen till träningen är ju att få en mel vältränad kropp och ett sundare liv, vilket bore bli resultatet och då kommer jag att vara nöjd. Just nu är det bara lite svårt att se den delen. Dansen var väldigt rolig dock, och det kan verkligen rekommenderas för dem som känner för att träna men samtidigt ha roligt, då är Afropowerdance perfekt. Speciellt när man som jag får träna med två väldigt underbara vänner, blir ännu lättare att motivera sig då.

Idag borde jag ha pluggat, men än så länge så har jag inte ens öppnat en bok, vilket får mig att skämas. Till mitt försvar kan sägas att jag var ute och gick med älsklingen på morgonen, sen åt vi frukost och väntade på posten (kursböckerna som vi beställt borde komma) och efter en massa krångel med samtal med brevbäraren, postkontoret och till slut utlämningsstället för paket så fick vi våra böcker. Tyvärr var klockan så mkt att vi var tvungna att åka till skolan på föreläsning (allmän avtalsrätt) så med andra ord så hann jag inte med att plugga så som jag tänkt. Efter föreläsningen var vi tvungna att handla också. Nu sitter jag här och skrapar ihop lite tålamod och ork att ta itu med mina måsten.

Snart börjar handbollen på tv dock, och det kan jag ju inet missa så det får kankse bli lite plugg nu och mer imorn. Har tvättstugan imorn med, men jag ska verkligen plugga då, måste. Borde gå bra om jag går upp tidigt och cyklar lite till två Sex and the City avsnitt. På kvällen är det dags för Johanna och Alex inflyttningsfest med! Ska bli väldigt kul, om jag bara kan komma på något att ha på mig... Suck, fattar inte att jag kan ha fyllt en hel gadrob med kläder och ändå ständigt känna att jag inte har något att ha på mig! Hinner inte shoppa heller och i ärlighetensnamn har jag väl inte några pengar att shoppa för heller så det får väl bli till att leta långt in i gadroben ändå, gissar jag. Tips någon?

image4 image5
Nej, en stor kopp kaffe och första kursboken, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback