Varför gör man så lite vettigt på söndagar?

Datum:2008-01-28 Tid:07:45:20
Den frågan har jag ställt mig hela dagen.
Visst har jag pluggat och tränat, lagat mat och handlat men ändå känns det som om jag borde ha gjort mer.
Nu sitter jag här och ångrar mig för att jag inte hunnit med så mycket som jag hoppats hinna med (ingen nyhet kanske, borde nog bli mindre optimistisk). Menmen, har nästan skrivit klart rättsfallskoncentratet, resten får bli imorn. Har hunnit cykla i en timma, bättre än inget och vi var och handlade så nu finns det en massa mat hemma igen med. Har kollat på film, med älsklingen med och egentligen haft en bra dag, känenr mig bara lite besviken. Men det klart, jag måste nog inse att det ofta tar längre tid än vad jag tror att skriva en uppgift eller läsa ut en bok, får nog bli mer realistisk med det kankse. Nu får det vara för idag, imorn får det bli till att kolla igenom och skriva klart rättsfallskoncentratet, kolla på diskussionsuppgiften, läsa på inför föreläsningen och förhoppningsvis arbeta mig igenom en bit till av avtalsrättsboken. Nattinatt, sov så gott =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, man måste nog komma till insikt med att saker å ting tar längre tid än planerat, så känner är det även för min del. Lycka till med pluggandet å så ses vi på föreläsningen i eftermiddag :D

2008-01-28 @ 09:20:27
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback