Gossip Girl

Datum:2008-06-18 Tid:19:52:12
Nu är det som bekant sommarlov och det innebär att jag ägnar mig åt skönlitterära studier, inte kurslitteratur. Underbart med lite omväxling kan jag tala om ;) Började läsa Gossip Girl böckerna direkt men blev lite besviken. Har insett att det beror på att jag kollat på serien innan jag började läsa böckerna och att det är så mkt som ej stämmer mellan dem. Det är så många personer som har så olika roller i boken jämfört med serien, det går liksom inte ihop. Har dock börjat tycka bättre om böckerna allt eftersom och nu gillar jag dem även om serien är bättre enligt mig. Tror att jag ska fråga N om vi kan se ett avsnitt eller två före fotbollen nu, vore kul. Eller så läser jag lite till först, får se.

                      

Vad tycker du om Gossip Girl och föredrar du böckerna eller serien?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å gumman, förstår att det känns jobbigt då träningen inte tycks ge resultat. Tänk dock på att det är bättre att du går ner långsamt, då är det lättare att stanna där sedan. Jag tycker iaf att du kämpar på bra, med allt jobb finns det inte mycket tid till totala genomkörare plus att du inte har tillgång till gym eller liknande heller, då är det svårare att hålla igång. Forstärr kämpa så skall du se att det snart ger med sig ;) Passa dig dock för att bli allt för uppe i att du måste gå ner, vill inte att du skall slita ut dig och må dåligt. Jo, fick sms från Alexandra jag också...ush, saknar er verkligen. Tänker på er ofta under dagarna, undrar vad ni har för er osv. Konstigt att inte ha er en promenad eller bussresa bort. Flera helger utan mina kära och relativt nyfunna vänner, me not like :P Nu skall jag återgå till småsyskonens kalas, de fyller år idag och i stort sett hela släkten är här. Alex sitter och spelar Star Wars Lego på PS med Emil, han fick fortsättningen till de spel han fick i julas. Wilma gav vi en Hello Kitty tröja, en rockring och ett långhopprep. Inte för att du frågade, men ändåp ;) Puss å kram. Önskar dig all lycka med jobbet, träningen och ditt sommarlov i övrigt <3

2008-06-19 @ 20:02:16
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Gossip and Fashion

hoppas du får en trevlig midsommar! :)

2008-06-20 @ 14:16:40
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Postat av: LIFE BY Marielle

Vet faktiskt inte om jag föredrar böckerna eller serien på tv:n, för de är båda bra men så olika handling tycker jag?



(svar)Tack. =) Konserten var grym! Annars så blir det en troligtvis lugn midsommar, vad gör denna helg/midsommar?:)

2008-06-20 @ 18:18:43
URL: http://mariellem.blogg.se/

Postat av: Johanna

Saknar dig gumman. Hoppas att du inte är alltför slutkörd efter allt jobb dagarna i sträck. Själv kör jag igång med min tredje jobbvecka imorgon, tiden går verkligen snabbt. Börjar som vanligt 7 varje morgon men slutar numera lite olika, är dessutom ledig på onsdag :D Ha det toppen. Puss å kram

2008-06-22 @ 21:11:45
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Hej söta tös! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra midsommar! Vad gjorde ni på midsommar förresten? Nu har även jag sett på sex and the city :D Shit vad bra den var! Marcus bjöd mig på bio i måndags, sötnos som han är. Jag är hos honom just nu, men imorn åker jag hem för då ska jag jobba kvällen. Hur går det för dig på jobbet då? Är det mycket jobb? Saknar er tjejer väldigt mycket <3 Puss & Kram

2008-06-24 @ 21:37:51
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback