Önska, önska, önska

Datum:2008-06-26 Tid:17:19:35
Skulle vilja ha en miljon saker just nu. Förmodligen för att jag har mer eller mindre inte en enda krona. Det blri väl mer till slutet av nästa månad när vi får lön men än så länge så finns det inte många kronor över. Jobbigt när man är shoppingsugen men också braför det blir inget shoppat när det inte finns några pengar. Det brukar betyda att jag sparar det mesta av pengarna som finns kvar, för det känns ändå inte som om jag har råd att köpa ngt. Dock blir det bio i helgen så då går väl lite pengar till det. Annars får det nog bli en billig månad med lite kostnader. Inte så kul men men, det är ju inte för så länge.


Bild

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror minsann att vi lider av samma problem du och jag vännen, vi sitter i samma båt så att säga. Jag väntar spänt på att pengarna ska rulla in, för det känns inte roligt att behöva leva på sina föräldrar. Fick reda på en tråkig nyhet igår också, fick underkänt på tentan, dock hade jag väl inte väntat mig något annat. Men kändes ändå trist, det är första gången i hela mitt liv som jag får underkänt - och det känns inte bra! Så nu har jag plugg att se fram emt också under sommaren, SUCK! :S Vad händer i helgen då? Själv är jag ledig denna helgen, men förmodligen blir det att ta det lugnt, har även en del saker att fixa med samt att jag ska se till att komma igång med träningen. Har exempelvis gått stavgång med pappa nyligen :) Ha en trevlig kväll och fin dag imorn! Puss puss

2008-06-26 @ 19:53:49
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Postat av: Johanna

Kan meddela att jag inte heller har mycket pengar. Tur att jag jobbar så mycket att jag inte hinner märka av det :P Längtar verkligen tills jag kan shoppa en ny garderob, eller delar av en iaf. Jeans, koftor, linnen, sneakers.....å jag vill!!! Hoppas du har en fin helg och inte allt för mycket jobb. Själv jobbade jag idag mellan 7 och 16. Väldigt jobbigt och inte så kul då det ej var någon annan av de jag pratar med osv där idag, iaf inte de första timmarna. Brödleveransen var dessutom försenad så jag fick ringa och skälla ut dem lite :P Ha en fortsatt bra helg gumman. Puss å kram

2008-06-28 @ 19:25:38
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: LIFE BY Marielle

Såg du satc än? :) Tack så mycket, det värmde!



Har tyvärr samma problem här med! När man inte har pengar vill man ha allt, så funkar jag iallafall vilket är väldigt synd..

2008-06-29 @ 00:12:29
URL: http://mariellem.blogg.se/

Postat av: Alexandra

Tack för dina värmande ord gumman! Det var en upphöjare av självförtroendet :) Det är ju precis den helgen Johanna & Alex åker till Örebro ju :D :D Vad bra! Jag ska verkligen försöka ta mig till Örebro då. Har sett att jag är ledig den helgen så det skulle verkligen vara toppen! Marcus jobbar den helgen, men lite tid har han ju över ändå =) Ska höra med honom också. Hur ser din vecka ut då? Går det bra på jobbet? Läs min blogg om mina tokigheter jag gjorde idag, skratt ;) Puss puss

2008-06-30 @ 10:49:38
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback