Shopping & träning - en rolig sak + ett nödvändigt ont

Datum:2008-06-30 Tid:18:15:49
Ja, så ser jag det. Shopping är underbart roligt, när man är lite mindre och hittar kläder. För alla med strl 25-27 på jeans kan jag helt klart rekomendera Lager 157 Gällstad. Hittade miljoner fina saker men inget som passade, tråkigt för mig men bra för min ekonomi. Hoppas fortfarande på ett mirakel men har också satt igång med en ny plan vad det gäller träningen. 5 dagar i veckan, 2 timmar om dagen måste ge resultat. Annars kommer jag definitivt att bryta ihop, det finns det ingen tvekan om. Än så länge har jag cyklat intervaller medan N åkte rullskidor och eftersom att jag är trött och jag misstänkter att ngn bytt ut mina ben mot cementklumpar tror jag faktiskt att den timman gav resultat. Ikväll väntar även en promenad på en timma med N, sen har jag avverkat dagens 2 timmar. Ett nödvändigt ont som sagt, men om jag vill ha glädjen med shoppingen så får jag nog genomlida smärtan och uttråkningen av träningen. Får väl se hur det utvecklar sig, lovar att uppdatera er om det. Som om ni inte visste det ;)


Bild från lundlund.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grilla hemma hos oss låter som en mycket bra ide. Kanske även kan hinna med en sväng på stan, strosa runt och kanske ta en budgetfika på Mcdonalds eller så? Självklart har vi inget emot att ni kommer, det är ju det absolut bästa som kan ske tycker jag :D Sedan har jag en fråga, eller behöver ditt råd snarare. Hade tänkt att plugga lite varje måndag. Känner dock mig totalt omotiverad och vill vänta helt till augusti. Är dock rädd för att jag kommer glömma allt då, men samtidigt tvivlar jag starkt på det, men vågar ändå inte chansa. Hur skulle du ha gjort? Känner att jag behöver vara ledig då jag väl inte jobbar också för att orka i höst. Spännande med din träning, hur har du lagt upp det? som du säger, 2 timmar om dagen 5 dagara i veckan MÅSTE ge resultat. Puss å kram

2008-06-30 @ 18:45:09
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Alexandra

Du är så duktig gumman!!! Ser även att du och Johanna planerar för fullt inför nästa helg, skönt ;) För jag försöka jäkta ner på mitt stressande, så jag är bara glad att överlåta detta planläggande på er sötisar, hehe (A) Så länge som jag är inräknad och kanske Marcus så är jag nöjd <) Jag vill verkligen åka till Lager 157 - det var länge sedan jag fyndade, skulle vara riktigt skoj! Undrar om man kan lura med sig någon av päronen att följa med.. Nu ska jag lägga mig, har haft en stressig arbetskväll. Natti! Puss puss

2008-06-30 @ 23:03:09
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback