Åhhh

Datum:2008-03-27 Tid:19:03:20
image194

Fuck. Varför kan jag inte lära mig? varför ska jag envisas med att kolla in massa saker som jag vill ha men aldrig kommer ha råd med? Typiskt mig bara. Men hur fina hade inte de här skorna varit till outfitsen nedan? You tell me. Men jag tycker att de är heeelt underbara. Fast som mamma skulle säga, när ska du ha dem då?? Eh, och titta på? Kanske ha på mig lite någon gång ibland så att de inte blir smutsiga?! Jag älskar skor ( och om min familj läser det här tvivlar jag inte på att de undrar om de ska skratt eller gråta, stackare =P) men jag har verkligen en förkärlek för skor och gärna med höga klackar. Så självklart föll jag för dessa från BIANCO! Vad annars?!  

Kommentarer
Postat av: Nina

Skorna var fina :)

2008-03-28 @ 01:20:16
URL: http://bronzer.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback