Dofter

Datum:2008-03-11 Tid:21:15:10
Behöver lite hjälp. Har tänkt köpa en ny parfym snart efetrsom att alla mina snart är slut. Mitt problem är dock att jag inte har en aning om vad jag vill ha. Därför tänkte jag kolla om ni vill hjälpa mig att tala om vilka era favoriter är? Kanske kan det hjälpa mig att hitta en ny doftsensation! Är sugen på något fräscht och lätt som inte lägger sig som ett tungtt moln utan som glider förbi och spreider en fräsch och solig käsnla. Tips någon?

Jag gillar den här väldigt mkt, men vill som sagt ha ngt nytt!


image110


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sök i min blogg på "veckans doft" - har ett gäng sådana inlägg från i sommras :D

2008-03-11 @ 21:45:09
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Johanna

Men du, pengarna hade jag helt glömnt bort. Men det kan vänta, ingen fara alls :P

2008-03-11 @ 22:00:16
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback