God morgon

Datum:2008-03-20 Tid:10:36:57
image142
Bild

Dagen började med att jag smällde till N i ansiktet i sömnen. Kan ju undra hur dagen ska sluta. Sen dess har vi hunnit ut en promenad med hunden och ätit frukost. Nu är det dags för en dusch innan vi ska bege oss iväg för lite shopping. Inte för att jag ska köpa ngt egentligen, har inte så mkt pengar kvar. Men N ska köpa ngt och jag ska kolla på en tröja. Får väl se vad det akn bli. Sen tror jag att vi ska bege oss hem till mina föräldrar ett tag för att umgås lite med dem med och för att jag vill vara hemma med katterna lite också. Vet inte om det blir lunch på stan men jag jobbar på att undvika det. Sen ska jag nog ringa till gamla jobbet och kolla hur det går med sommarjobb också, lite spännande att veta vilket. Börjar ändå närma sig. Åh, jag längtar tills jag har jobbat hela sommaren coh står på lite grönkvist igen. Skulle inte vara fel med lite extra pengar alltså. Förhoppningsvis kan jag skaffa mig ett extrajobb under nästa termin eller så kanske jag kan göra som de stora bloggerskorna och tjäna lite pengar på min blogg. Jag känner att någon tusenlapp i månaden inte skulle vara fel, Blondinbellas 5 miljoner skulle ju inte skada men jag nöjer mig med Sigrids 10.000 om det är okej!? Det måste ändå vara fantastiskt kul att kunna tjäna pengar på sin hobby. Värt att fundera över. Nu ska jag dock slänga mig i duschen så vi kommer iväg någon gång. Får uppadetera er om mina (förhoppningsvis få) inköp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback