God Morgon

Datum:2008-03-21 Tid:09:59:13
image54
Bild från google

Nu har jag fått en lyxigt god frukost med frallor och thé. Här är det en massa snö. Det snöar fortfarande och det yrar en hel del. Kommer nog bli en hel del snö och drivor tillslut. Nu ska vi snart iväg och träffa bebisen, så mysigt så! Vet inte vad dagen erbjuder i övrigt men jag borde verkligen plugga lite så det kankse kan bli lite av den varan med. Det är väldigt mysigt att ha en hund på besök hos N:s familj, kommer nog sakna det sen. Vet att jag glömde veckans igår, så jag lovar att både gårdagens och dagens kommer i dag istället. Nu ska jag dock skynda mig att fixa till mig lite och sen är det tid att träffa bebis. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback