God Morgon

Datum:2008-03-22 Tid:10:47:46
Idag är det påskafton och jag vet fortfarande inte vad kvällens plan är. Det känns så där om jags ka vara ärlig men vi får väl se vart jag hamnar tillslut. Idag var det segt att komma upp eftersom N och jag kollade på Guldkompassen efter att vi kommit hem från hans kusiner tills sent igår kväll. Den var helt okej, fast jag tror att det känns bättre när de andra kommer sen så att det blir ett mer riktigt slut. Nu var det ju uppbyggt för en fortsättning och det blir aldrig samma sak då, enligt mig. Har funderingar på att springa en sväng eller ta en promenad snart. Solen skiner fast det är 5 minus men det ser väldigt skönt ut ute iaf. Tror kankse att jag ska läsa ngt idag med, läste faktiskt lite igår så jag har kommit en bit in i min tjocka bok. Har väl läst ungefär 1/4 del nu så jag är på väg iaf.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack va söt du är, sånna kommentarer som får mig att fortsätta! tack och glad påsk:)

2008-03-22 @ 10:48:47
URL: http://JONNAat.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback