Inredningsprojektet avklarat

Datum:2008-03-09 Tid:15:20:15
Då var det äntligen klart, är ju hur längesen som helst sen vi började prata om att göra om i vardagsrummet. För att inte tala om hur längesen det är sen vi gjorde om det mesta. IDAG har vi dock ÄNTLIGEN fått tummen ur och satt upp hyllan ovanför tv:n och placerat allat som ska stå där också. Åh, jag är så sjukt nöjd! Det blev superfint och de guldfärgade skålarna och faten som jag fick i julklapp av N:s föräldrar passar så otroligt bra till allt. Dessutom har vi jättefina tavlor också och allt är bara jättefint! Så nu borde alla som inte varit och hälsat på ändå komma och se hur fint vi har fått det!

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja komer upp efter itelien o ser hur fint ni har fått :D

2008-03-09 @ 17:04:12
Postat av: Elin

Dags för mig att få tummen ur och se hur ni har det då? Fast när ska jag hinna? Nu är det ju något nästan varje helg känns det som! Vi får sätta oss och kolla i kalendern när du kommer hem, och se om vi kan hitta ett datum som passar:) Puss

2008-03-09 @ 17:23:05
URL: http://www.elinochanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback