Löpblogg

Datum:2008-03-02 Tid:21:06:02
Kollade precis in på Cosmos sida och hamnade på deras nystartade löpblogg. Tydligen ska ngra ur redaktionen träna inför tjejmilen i sommar och alla som vill kan följa med i händelserna genom bloggen. Det verkade dock som om de hade lite problem med sjukdomar, men de är sponsarde/sammarbetar med Adidas, så snygga löpar-kit skulle det i alla fall bli. Var rätt roligt att kolla in bloggen faktiskt, lite tidsfördriv. Dessutom kände jag mig lite mer peppad av det hela, det är ju rätt kul att sätta upp mål och utmana sig själv. Jag är helt klart lyckligt lottad som har två underbara vänner som tränar med mig, hade förmodligen inte hållt alls samma tempo utan dem, tack tjejer!

image77
Cosmos träningslag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säger detsamma, hade alltid hållit igång så bra med träningen om det inte varit för dig och alexandera :D Kanske ska satsta på tejemilen vi också? Ses imorgonbitti, då fortsätter vi träna mot våra mål ;)

2008-03-02 @ 21:16:34
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback