Lunch

Datum:2008-03-02 Tid:15:52:46
Eftersom dagen varit lite seg och vi inte åt frukost så tidigt så blev det lunch lite senare idag, nämligen alldesles nyss. Idag blev det tomatsoppa med hemmagjorda vitlöksbröd, mummms, kan jag intyga. Dessutom tyckte N att det smakade bra och det är alltid ett plus (hans mamma är kock, ni kan ju räkna ut själva att han är van vid rätt god mat ;)). Receptet på soppan är: Passerade tomater, lite örter, salt, socker, peppar & vitlök. Blanda och värm.Vitlöksbröden var vanligt rostbröd (fullkorn) med pressad vitlök och smör eller olja, på en plåt och in i ugnen. Det går jättesnabbt och blir väldigt gott, perfekt när tid saknas och magen skriker av hunger.

image74

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hej på dig! Tack för igår! Jag hade så trevligt så! Ni hade verkligen fått det jättemysigt hemma hos er och din pannacotta var mumsig=) ! Ni är som sagt välkomna till mig närhelst ni känner för´t! Ha det bäst! /A

Postat av: Johanna

Såg riktigt gott ut det där. Och lätta att göra dessutom, skall jag definitivt prova någon gång. Gillar dina mat-tips :D

2008-03-02 @ 20:03:32
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback