Lunch

Datum:2008-03-04 Tid:14:00:51
Har en liten lunchpaus nu, kände att det behövdes. Var duktig och svar ute på en löp/walking-runda men min alldeles egna träningsguru N. Var jobbigt som satan, men jag tog mig igenom det och kom hem mer elelr mindre levandes. Trodde att jag kanske hade förbättrat kondisen ngt, men så verkar inte vara fallet. Mina lungor protesterade å det grövsta, men det var minusgrader också så det kanske berodde litelite på det också. Men vem vet om jag fortsätter så kanske det går bättre så smånginom, vi kan ju alltd hoppas iaf. Sen dess har jag hunnit med att läsa, laga mat och äta så det känns som en rätt lyckad dag så här långt. Idag blev det Pasta delight till lunch, mycket gott. Receptet hittar ni här. Jag själv har dock en förmåga att inte följa dem, det blir alltid ngt som inte får vara med och ngt som tillkommer, men enligt mig så är det det som är roligt. Bjuder på en bild med.

image95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback