Lyxfrukost & Plugg

Datum:2008-03-03 Tid:10:50:19
Köpte frallor på det nyöppnade bageriet i området efter vår promenad. Bev bjudna på en påse Cookies med, mums! Blev lite lyxigare frukost med juice, grönsaker, kalkon & thé samt en kaka till N:s stira förtjusning ;) Det var väldigt gott och nu känner jag mig redo för att börja plugga. Ska läsa fram till lunch, fixa den och diska och sen fortsätta att läsa. Hoppas på att jag ska komma ikapp min planering, hade tänkt vara mycket längre fram i läsningen än vad jag är så det är väl bäst att sätta fart.

Vad hittar ni på denna måndag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är i skolan=)

2008-03-03 @ 12:21:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback