Ny design!

Datum:2008-03-02 Tid:01:02:51
Äntligen äntligen äntligen tog jag mod til mig och frågade Sanna om hjälp att designa min blogg!
Och det bästa av allt var att hon gjorde det på nolltid. Det var så mycket mer än jag någonsin förväntat mig. Är ju lördagskväll och allt! Så tacktacktack, Sanna för hjälpen! Den var välbehövlig och enormt uppskattad. För visst blev det snyggt? Jag är i alla fall stormförtjust, hon fick rätt fria händer med några önskningar och jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle bli så här bra. Åh, jag är så nöjd! Är det någon annan som vill ha hjälp så rekommenderar jag Sanna på det varmaste, det var en sån underbar överraskning att logga in och ha en helt ny design som är precis som jag ville om inte bättre.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du blev så nöjd :)

2008-03-02 @ 10:45:05
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback