Ohno

Datum:2008-03-25 Tid:23:09:03
image182image183
Bilder


Jag har gått och förälskat mig i Victoria Secrets bikinis & skor. Som om jag behövde mer vill-ha-objekt. Fan också. Allt är ju så fint hela tiden. Vill så gärna ha nya skor & skulle inte tacka nej till en modellkropp med en snygg bikini på. Någon som vill göra ett litet byte? Nej nu får jag ta tag i mitt liv igen. Satsa på träningen och sluta med det onyttiga. Det borde ge resultat snart tycker jag, för 3-4 träningspass i veckan är väl inte så lite? Tips ngn?! Nej, nu ska jag nog sova lite. Har ju tränat idag iaf, alltid ngt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon, ha en bra dag :)

2008-03-26 @ 08:05:42
URL: http://ohsofina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback