Paket!

Datum:2008-03-04 Tid:14:08:40
Idag kom mitt paket från Adlibris med alla mina böcker! Åh, det var helt underbart roligt att hämta (fast N fick bära för det var tungt). Det kom en bok imorses med posten som dom skickat ensam, men sen i paketet fanns det ytterligare 12. (Ja, jag gillar böcker mkt, väldigt mkt). Inte för att jag komemr hinna läsa dem men ändå., dessutom var det en som inte fanns så den får jag beställa om senare. Men nu har jag en massa roliga böcker som jag ser framemot att läsa och tipas er om kanske.

Bland annat har jag nu nästan hela Gossip Girl serien, saknas en eftersom att den inte fanns men jag bevakar den så jags ka köpa den så fort den finns igen. Åh, längtar tills jag kan läsa alla det ska bli riktigt kul. Det lär dock dröja. Läsning är inte precis vad jag är mest sugen på efter att ha ägnat en hel dag åt att läsa kurslitteratur.
Menmen, det kommer en lång sommar där jag har tid att ligga i solen och plöja böcker för glatta livet.

Nu väntar dock Allmän köprätt, det är ca 80 sidor kvar som jag har tänkt hinna med att läsa idag så jag får väl sätta lite fart nu. Ska passa på att göra en Latte och se till att jag får lite koffein i mig, det kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback