SKOR!

Datum:2008-03-02 Tid:22:15:59
Jag har gjort ett STORT misstag! Jag har kollat in Dinsko och Bianco, för mig som inte har några pengar så var det verkligen ett misstag. Jag har inte råd med dem alla om jag så tar alla mina pengar, vilket jag lovar att jag inte ska! Istället ska jga drömma och visa er vilka underbara saker som finns i denna värld. Tyvärr tillhör inte jag kategorin av människor som har obegränsat med pengar att lägga på balnd annat skor, jag har strängt begränsat med pengar och för tillfället rymmer min bydget definitivt inte den enorma mänden skor som jag vill ha. Vissa skulle jag ju ha råd med, men vad jag vill ha dem ALLA. Här är de dock, som ni kan se så älskar jag skor med klack och har en viss svaghet för pumps =)

DinSko:
     

Bianco:
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback