Söndagsfix

Datum:2008-03-09 Tid:11:36:25
Idag ska hyllan upp, nu ska den upp. N borrar med vissa pauser för att boprret ska svalna och sammarbeta. Men snart är den uppe, tycker jag det verkar som och då ska det fixas lite. Måste diska igen också, och har planer på en promenad efetr allt latande i helgen. Men vi får se vad som hinns med. Måste läsa ut boken som jag fortfarande inte har gjort plus att jag m´ska läsa på inför seminariet på tisdag, är ju då mitt PM redovisas eller vad man ska säga och alltså det seminariet som jag mpste vara på och ska vara mest förbered till. Imorn har vi föreläsning hela dagen så jag tänkte att det var bra om jag pluggar på idag så kan jag bara kolla igenom imorn. Sen kommer även N:s familj på en troligen snabbvisit på väg hem från Falun. Blir säkert lite fika och prat innan dom ska hem igen. Borde kankse snart ta tag i mina måsten så att jag blir klar någon gång. Ska planera veckan också, men åker ju hem på tisdag efetrmiddag så det kankse inte är så värst mkt att planera.

Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Diana

svar: Neeej, presic, skulle drömma om att se ut som hon! alla säger ju att serena är så snygg, jaa det är hon men blair är ju underbart snygg!
ha det bra!

2008-03-09 @ 12:12:43
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Postat av: Johanna

Shopping i sthlm när vi har mycket pengar låter toppen. Misstänker dock att det inte kommer bli förrens efter sommaren eller någonting ditåt :/ 39 kronor kostade plumpern. Ses imorgon på föreläsningen :D

2008-03-09 @ 12:25:46
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback