Sova

Datum:2008-03-02 Tid:22:20:03
Nu börjar jag känna mig så trött att det känns som om jag ska svimma över datorn, känns som ett tecken på att jag borde sova lite. Ska ta och lyssna på kroppen och bege mig till sängs. Ska bara maila in PM:et med, nu får det vara som det är och bli som det blir annars komemr jag väl sitta med det hela dagen imorn med (inte för att jag har gjort det idag men ändå). Skickar jag in det finns det ju ingen återvändo, då måste jag ju göra vad jag ska imorn istället. Så får det bli.

Sov så gott allihop!

XoXo

Kommentarer
Postat av: M a r i a

svar: jag harockå tänkt lite på det där :) det är faktiskt ofta man kommer in på en blogg och tänker mycket positivt utan att ens nämna det för personen. Om man bara ger det ågra sekunder så har man ju även gjort någon glad :) det är det helt klart värt istället för att hålla det för sig själv..
hoppas du får en härlig måndag

2008-03-03 @ 09:54:02
URL: http://mariiaa.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback