Sovmorgon & Lägenhetskontrakt

Datum:2008-03-17 Tid:11:55:05
Idag blev det till att sova länge. Vaknade dock tidigt av att Elin ringde och ville ha skjuts till uppskrivningen. N räddade lilla förvirrade mig som inte fattade ngt (jag sov alltså när hon ringde) och körde henne till Borås och sen tillbaka till skolan. Förlåt Elin och Tack N. Herregud vad jag skäms men jag fatatde verkligen inget alls just då. Sen har jag sovit och sovit tills N kom hem med frallor till frukost. Därefter har han ringt till ett av bolagen som vi har kollat på lägneheter hos och han fick en! Vi ska därför ska alltså flytta till hösten, när lägenheten är färdig byggd. Shit, en helt nybyggd lägenhet precis jämte skolan ska bli vår. Det komemr bli underbart. Nära till skolan & vännerna och i en ljus och fin lägenhet. Visserligen dyr men inte emr än vad vi har råd med. Å jag längtar verkligen, vill flytta in imorn men det blir svårt för sist jag såg bygget har de inte kommit så mkt längre än till att gjuta grunden mm. Hårt att sova på och dragit med andra ord ;) Men å, det ska bli kul. Dessutom ska jag ju tatuera mig idag. Det gör mig nervös men inte så som jag trodde. Får väl hoppas att jag domnar bort fort så slipper jag känna smärtan så länge =P Haha, ne vi får väl se. Får komma uppdateringar om ämnet senare. En händelserik dag med andra ord.

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad kul med en ny lägenhet! Vill också flytta! Hyres är inge kul, vill ju tapetsera och måla:) Vad ska du tatuera för något? Hoppas det går bra och att det inte gör för ont! /E

2008-03-17 @ 12:25:37
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Postat av: Johanna

Men å så kul. Är så glad för er skull :D Tänk att få flytta in någonting helt nybyggt, måste ju vara helt underbart. Ush, nu vill jag rusta våran lägenhet bara för det :P Nej men grattis till er :D Hur gick tatuerande förresten? Gjorde det ont? Puss å kram

2008-03-17 @ 20:31:43
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback