Tränings tips?

Datum:2008-03-28 Tid:13:49:25
Det är pinsamt att erkänna men det känns som om det jag vunnit på träningen fram tills före påsk helt har försvunnit. Efter träningen i tisdags höll jag ju på att dö av utmattning, igår blev det som bekant bara peromend och idag skulle det blir latinogympa. Instuktören var dock sjuk så det blev bokgympa istället. Det var helt otroligt jobbigt och nu sitter jag helt utpumpad och avslappand här. Har hunnit med lunch och ska snart släpa mig in i duschen, men än är jag för trött för att orka mig dit. Det var inte bara jobbigt utan även väldigt svårt, i alla fall enligt mig. Har tappat allt från året med Boxersize märker jag. Det är så sorgligt hur fort det går att tappa allt som man tränat för, jag menar hur roligt är det att lägga ner en massa tid och sen vila lite för länge och hamna på ruta ett igen?! Nej nu får det bli hårdträning på max, jag ska slita häcken av mig för att nå mitt mål. Så imorn är det jag som ska ut på en ny löppromenad och fortsätta med dem tills jag lär mig att springa en hel runda, så dålig kondis har jag.... tror dock att det är dags för mig att ändra på det. Har nämligen svårt att ändra matvanorna mer, även om jag egentligen sköter det rätt bra så slinker det ner en och annan kaka och chips är fortfarande fantastiskt gott, så är det. Därför måste jag lägga ner mer tid på träning och nå målet den vägen, vad tror ni om det? Tips på hur man får löpning att bli roligt när det egentligen är ngt som man hatar?! Kommer behöva alla tips jag kan få!  

Kommentarer
Postat av: Malin.

sv: inte bara för köttet utan visa dödar djuren för att de vill åt skinnet :(

2008-03-28 @ 14:13:46
URL: http://msundin.blogg.se

Postat av: Marika Karin Matilda

Svar: Ja, det är verkligen sant. Vissa har bra tur! :) Tack för kommentaren o hoppas allt är bra med dig! Massa kramar från Living LA!

2008-03-28 @ 21:28:14
URL: http://livingla.blogg.se

Postat av: Carro

hmmm få löpning roligt!? du får nog se till att ha sjukt bra musik i örona å tänka på nått annat då är de bara att springa på(:

2008-03-29 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback