"Vi, justitieråd & Gud"

Datum:2008-03-10 Tid:16:39:55
Det sa vår föreläsare idag och det var väl en av de delarna jag uppskattade.
Han sa mkt som skulle vara roligt, men få av roligheterna uppskattades av mig. Kanske för att jag varit trött största delen av dagen, kankse för att hans röst var jobbigt irriteran de att lyssna på eller helt enkelt för att det verkligen inte var en typ av rolighet som jag uppskattar. Oavsett så var han egentligen rätt bra om jag ska vara objektiv, och det ska jag. Han gick igenom ett vsårt och komplicerat område väldigt enkelt och strukturerat. det fanns dock inte mkt att anteckan enligt mig, mest för att vi fick uta alla hans OHbilder och jag kände definitivt inte för att sitta och skriva av dem när jag ändå fick ta med dem hem. det kändes väl jobbigt och onödigt. Då var det bättre att lyssna på honom. känner mig dock helt slut i huvudet, har ändå haft föreläsning sen klockan 9 imorses med lite drygt en timmas lunch utöver raster, så det är väl förståligt. Därför planerar jag att ta ett litet mellanmål och sen sätta mig och läsa på inför imorn. Ska dessutom hinna med en promenad, om än kort eller så (måste iaf ta mig till en bankomat för att at ut pengar) och sen ska jag hinna packa det mesta ikväll med eftersom att vi åker hem imorn. Dags att sätta fart med andra ord, fast hela min kropp skriker nej så vi får väl se hur bra det går. Får väl ta mig upp tidigt imorn annars. Nu ska jag dock göra ett tappert försök.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej gumman! Måste medge att jag är en aning avsi på dig och Niklas som ska åka hem nu! Ni får nästan 2 veckor hemma, vad skönt för er, se till att njuta riktigt ordentligt och tillåt er att koppla av och umgås mycket med nära & kära när ni väl är hemma :) Har ni några speciella planer på vad som ska göras? Hur ska ni fira påsk? Själv åker jag inte hem förrän långfredagen (inte helt bestämt, kan bli skärstordag också) och åker hem igen på söndag kväll, så blir bara en snabb visit. Men det beror ju på att Marcus är hemma då och vill passa på att träffa honom så mkt som möjligt :) Åk försiktigt och hoppas ni får det riktigt bra i Ulricehamnstrakterna!! Vi får höras på tfn och blogg :) Puss & Kram

2008-03-11 @ 12:27:21
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback