Vinterparadis

Datum:2008-03-18 Tid:10:40:50

image126
Just nu lever jag i ett vinterparadis.
Här är det nämligen soligt och med lite moln och en massa snö.
Vet dock inte om jag är så sugen på vinter precis, även om paradis aldrig är fel.
Är ju jättefnt och allt men kyla var inte vad jag önskade mig precis.
Jag såg mer fram emot sol & värme.
Att leta vårteckan har varit mysigt och det lär ju få bli en ny runda med den aktviteten om ett tag igen.
Förhoppningsvis relativt snart men ajg blir inte förvånad om vi får leva med vintervädret ett bra tag.
Suck, tur att det går att drömma sig bort till varmare platser.
Hoppas att du har det bra C, nu när du kan cykla runt i solen & värmen.

Kommentarer
Postat av: maggan

ja, inte är detta väder precis vad man vill ha när man just hittat blåsippor o tussilago. Jag sitter o läser gramatik till min tenta i morgon, hur kul är det???
Hittar på en massa olika saker för att slippa, men inte hjälper det mig eller????
Just nu längtar jag till sommaren och att skolan skall ta slut, är evigt trött på dessa måsten med arbeten som hänger över mig hela tiden.
Ok, jag skall fortsätta läsa, om jag klarar tentan skall jag fira stort, för är det något som jag har svårt för är det gramatiska termer.

2008-03-18 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback