Why?

Datum:2008-03-27 Tid:17:26:57

Åh, ångrar mig redan. Ringde nämligen precis Johanna och sa att jag inte följer med på träningen idag. Kände verkligen inte för att träna och mår mest allmänt illa. Var glad innan men det gick över. Nu är jag tillbaka som uttråkad pessimist som inte kan förmå mig att göra vad jag ska och borde. För ärligt jag om ngn borde väl träna en himla massa, men idag funkade inget. Dessutom kom jag precis på att vi hade tvättid idag, kom vi ihåg det? Nej! Och det var fullt hur mkt som helst vilket betyder att vi kommer få ett tvättberg igen. Suck, det var bättre när man slängde skitiga kläder i tvätten och hämtade rena på bordet i finrummet. Eller vad säger du mamma?! Jag tyckte det var bra iaf. Dessutom var det mkt bättre med en diskmaskin än att behöva diska allt för hand. Åh, vilka I-landsproblem jag har! Det är ju för sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Manoel José de Santana

Amiga meus parabéns pelo o seu blog. Sou brasileiro. Um abraço de: Manoel Limoeiro.

2008-03-27 @ 17:35:13
Postat av: Johanna

Äsh så där känner man ibland. Ingenting känns rätt och allt går bara fel. Men strunt i det, imorgon blir det nya tag till Latinojympan :D

2008-03-27 @ 17:37:46
URL: http://j0hanna.blogspot.com

Postat av: Marie

Tack =)
hoppas du får en trevlig dag fast du inte kommer träna :)

2008-03-27 @ 17:42:28
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Postat av: svärmor

Hej tjejen. Du vet väl att ni är två om tvätt och disk;)

2008-03-27 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback