It´s been a while

Datum:2008-05-22 Tid:17:36:38
Har inte känt för att blogga på ett tag som ni söta läsare säkert märkt ;) Har varit mkt att göra och någonstans så är väl bloggen inte det mest högprioriterade för tillfället. Har mkt att plugga inför tentan, mkt att fixa inför stundeten (som är imorn) och sen efter terminslutet så ska jag ägna mer tid åt bloggandet och bloggen. Just nu får det vara som det är, kankse ett inlägg då och då om inget roligt men som terapi för mig. Tråkigt för er men välbehövligt. Under sommaren när det endast är jobb och mer fasta tider ska jag se till att klämma in lite mer bloggande och mindre (förhoppningsvis inget) pluggande. Nu ska jag ta tag i puggandet och sista fixandet med presenter inför imorn. Hoppas på fint väder för jag har ingen tröja eller ngt... Smart va?! Hmmm, Carro kankse har ngt?! Värt att kolla. Dags att återgå till pluganndet nu då. Ha en fortsatt fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Roligt att prata med dig idag gumman :) Hoppas också att vi kan ses på söndag! Det skulle vara toppen. Nu har jag nyligen kommit hem från en motinsrunda i skogen med stavarna - skönt. Ska gå och sola nu och sedan är det dags för mys framför tv:n. Hoppas ni får fint väder imorn och att det blir en fin studentdag! =) Puss & Kram

2008-05-22 @ 20:19:15
URL: http://www.alexandravickan.blogg.se

Postat av: carro

hallo hallo där =) nu är jag tillbaka, har varit så himla mkt den senaste månaden. Blev sjuk i Indien och sen har vi gjort en massa så inget bloggande =) Hoppas allt är bra här, kram!

2008-06-02 @ 02:14:12
URL: http://lovelyc.blogg.se

Postat av: Alexandra

Hej gumman! Saknar mina Johannor massor, redan! =S Ditt förslag på nästa sommar låter väldigt bra. Det lägger jag min röst på. Aj aj aj =/ Det där med brännblåsor lät inte bra! Hoppas det går över snabbt. Själv åker jag vidare till Örebro senare idag och åker till Warszawa tidigt imorn. Så det känns inte riktigt som jag landat än, dock är det en smula skönt också. Hur känns det för dig att vara hemma igen då? Puss puss

2008-06-08 @ 10:58:28
URL: http://alexandravickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback