Today

Datum:2008-05-10 Tid:10:52:56
Idag ser min plan ut ungefär så här:

  • Påbörja tenta plugget på allvar, repetition ämnesvis med start på avtalsrätten
  • Tvätta & städa lägenheten
  • Ut och springa plus lite styrketräning
  • Sitta i solen på balkongen i eftermiddag och jobba på brännan, det har gått så där hittills men jag vill bli brun så jag får väl passa på nu när det fortfarande är fint

Sen blir det såklart till att fixa mat under dagen och säkert en del annat. Men jag tycker att det känns bra nu, är motiverad för tillfället. Löpningen får bli ikväll tänkte jag, det blir bäst så. Annars tar det evigheter innan jag kommer igång med allt annat. Dessutom så är det redan 20 grader varmt i skuggan så det lär bli lika jobbigt oavsett när jag ska träna. Åh, jag älskar det här vädret! Det är så underbart. Synd bara att det ska bli kallare nu i veckan igen. Bara 10-12 grader sa de på vädret. Men de kan ju ha fel, hoppas att det har fel.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback