Målarkrig?!

Datum:2008-04-28 Tid:16:26:28
Kanske ska ägna mig åt ett litet målarkrig eller färgkrig kanske är en bättre beskrivning! Undrar hur det känns att se ut som tjejen på bilden, måste vara otäckt med en massa mojjs i ansiktet. Påminner mig om första gången jag hade foundation på mig, herregud vad obehagligt det var. Kändes precis som om jag hade ett annat ansikte på mitt eller ngt, kommer ihåg känslan så väl. Tog inte så lång tid att vänja sig dock, men jag kan fortfarande får tillbaka lite av den känslan om jag är trött och fortfarande har en massa smink på mig, obehag. fast smiket sitter ju iaf där det sak, för det mesta, den här färgen verkar ju rinna runt hejvilt. Usch säger jag, fast det är dock en sjukt snygg bild, right?!

image299
Bild

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja. Det blir många bilder på Danielle hära, håller me ;) hihi. Ja, det blev en vanlig t-shirt bara och en tjockträja i fall att. Har varit väldans kvavt ute idag, pust .. hur har din dag varit? :)

2008-04-28 @ 16:32:58
URL: http://litenemma.blogg.se

Postat av: emma

Hur kommer det sig att du tappat motivationen? :(
Ja, alla verkar tycka att det är jätteroligt med en massa bilder på Danielle, så jag kommer fortsätta med det :)
Vi har det jättemysigt förövrigt, va så skönt att krama henne igen :D

2008-04-28 @ 18:32:25
URL: http://litenemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback