Torsdag

Datum:2008-04-03 Tid:16:58:10
Ojdå, vilken överraskning jag fick!
Tusen tack för alla kommentarerm är väldigt kul att få sånna =)
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit.
Har haft föreläsning hela dagen, sen ville N ha glass och vi åkte till Mac Donalds.
På vägen dit höll vi på att krocka för att en människa inte kollade åt båda hållen i en korsning där HON hade väjningsplit och koncentrerade sig mer på personen i telefonen än på oss.
Tur att N har bra reflexer för det var verkligen på håret.
Men vi kom hem och jag slog mig ner här för att blogga.
En mängd kommentarer mötte mig, vet inte om jag haft så många ngn gång så TACK igen!
Därför har det inte blivit ngt inlägg innan nu...
Bättre sent än aldrit, right?!
Nu ska jag dock snart iväg till stan och träffa tjejerna för Tjejkvällen.
Skulle tydligen vara massa erbjudanden, rabatter och annat skoj!
Ser fram emot en kväll ihop med mina favvotjejer och en massa shopping!
Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

åhh tack så mycket :)

2008-04-03 @ 16:58:30
URL: http://kiwiz.blogg.se

Postat av: Grandinar'n

Fin blogg!!
Hur gör man för att få spalten separerad från själva inläggsytan? Dvs där du har din press-bild....
D e assnyggt!

2008-04-03 @ 17:00:46
URL: http://ceekaay.blogg.se

Postat av: Snexig

Läskigt..
Här ska det kollas på tv ikväll :-)
Men först måste vi äta, har inte ätit på hela dagen *oj*

2008-04-03 @ 17:04:28
URL: http://snexig.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback