Färdig tatuerad

Datum:2008-03-17 Tid:20:58:29
image126



Japp, då har jag en tatuering i svanken.
Väldigt nöjd är jag faktiskt.
Har en liten fundering på en till, fast som går runt den här typ.
Så att det inte blir en massa olika utan att det blir som en.
Kan nog bli så till hösten eller ngt kanske.
Känns väldigt bra iaf.
Dessutom så har vi ju fått beskedet att vi kan hyra en lägenhet precis vid skolan.
Perfekt, en nybyggd precis vid Universitetet.
Nära till både vännerna och skolan.
Bättre kan det knappast bli.
Har hunnit med ett besök hos N:s kusiner också.
Väldigt trevligt faktiskt.
Nu sitter jag hemma hos N:s familj som kollar på TV.
Blir med andra ord en lugn hemmakväll.
Imorn väntar lunch med Evelina, ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo jag fick mms:et. Jätte fin ju :D Ska klura it vad jag möjligtvis kan komma och tatuera så kanske jag kan hinna med det innan sommaren. Men hur som helst, den var jätte fin. Trivs du med en? Puss å kram

2008-03-17 @ 21:44:20
URL: http://j0hanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback