Fredag

Datum:2008-05-09 Tid:15:27:35
Ska inte fredagar vara bra dagar? Just nu känns det tveksamt. är rastlös, uttråkad & har samtidigt massor att göra men kan inte förmå mig att ta tag i mitt liv. Har diskat, fixat lunch och varit och handlat under dagen. Men har jag pluggat?! Har visserligen haft en heö del diskussioner med N runt oppositionsseminarieuppgiften & mailat AHN om det men det räknas knappast som pluggat även om man är snäll i bedömningen. Känner mig helt anti. Skulle sitta i solen och repetera nu på eftermiddagen var planen, men är det inte soldis nu så att det knappt ens ser soligt ut, jodå! Jag hör själv hur gnällig jag är men vet inte vad felet är. Eller det gör jag och det förpestar min tillvaro men jag kan inte göra mer än vad jag redan gör för att reda ut problemet så det finns inte ens ngn mening med att var sur, ledsen & irriterad. Även om det är exakt vad jag är. Det här skulle vara en b ra dag, det här skulle vara en kul & effektiv dag, men det är det inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback